reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ivana Brezinská

Ivana Brezinská

Bloger 
  • Počet článkov:  46
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vyštudovala žurnalistiku. Po škole sa však rozhodla, že je lepšie prejsť od slov k činom a začala pracovať v jednej mládežníckej ochranárskej organizácii. Teraz je na materskej "dovolenke" a zdá sa, že nastal čas prejsť od činov k slovám. Najnovšie ma nájdete aj na http://petrzalka.otvorene.sk/ Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáEkopohľadyIhriskoPo cestách - necestáchSeparovaný zberSpoločnosťUkrajinaZ vlastného dvora

reklama

Z vlastného dvora

A máme vymaľované!

Ivana Brezinská

A máme vymaľované!

Všetko začalo tým, že nás susedia vytopili. V priebehu dvoch mesiacov trikrát, pričom úspešne zasiahli kuchyňu, chodbu, obývačku aj kúpeľňu. Keď sa situácia upokojila a pár mesiacov sa žiadna ďalšia potopa nekonala, rozhodli sme sa – bude sa maľovať.

  • 4. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 986x
  • 7
Vianočná reťaz

Ivana Brezinská

Vianočná reťaz

Keď sa povie tvorivé dielne, prebehne mi mráz po chrbte. Ručné práce mi nikdy veľmi nešli a navyše ma ukrutánsky nebavili, pretože všetko strašne dlho trvalo. A tak sa nápis v škôlke na nástenke - Milí rodičia, pozývame Vás na tvorivé dielne... v utorok od 15:00 postupne ako si budete chodiť po deti... - stal pre mňa nočnou morou.

  • 18. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 823x
  • 0
Ekodieťa

Ivana Brezinská

Ekodieťa

Je neuveriteľné, ako rýchlo deti rastú. Náš dvaapolročný zázrak už bez problémov dočiahne na vypínače svetla. So záujmom sleduje, ako to funguje.. Cvak – a je svetlo. Cvak – svetlo nie je. Nemyslím, že je extrémne vysoký – tie vypínače sú jednoducho príliš nízko. Pri rekonštrukcii bytu nám to nejako nenapadlo (vtedy ešte len lozil po štyroch, zato už preskúmal všetky elektrické zástrčky, ktoré mal akurát vo výške očí).

  • 7. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 698x
  • 8
Praskli mi nervy

Ivana Brezinská

Praskli mi nervy

Ukameňujte ma, upáľte na hranici, postavte k stĺpu hanby a ukazujte na mňa prstom. Dnes mi praskli nervy... A náš skoro dvaapolročný syn, prvýkrát dostal od svojej mamy po zadku.

  • 2. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 495x
  • 11
reklama
SkryťZatvoriť reklamu