reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ivana Brezinská

Ivana Brezinská

Bloger 
  • Počet článkov:  46
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vyštudovala žurnalistiku. Po škole sa však rozhodla, že je lepšie prejsť od slov k činom a začala pracovať v jednej mládežníckej ochranárskej organizácii. Teraz je na materskej "dovolenke" a zdá sa, že nastal čas prejsť od činov k slovám. Najnovšie ma nájdete aj na http://petrzalka.otvorene.sk/ Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáEkopohľadyIhriskoPo cestách - necestáchSeparovaný zberSpoločnosťUkrajinaZ vlastného dvora

reklama

Po cestách - necestách

Čo skrýva bratislavské podzemie?

Ivana Brezinská

Čo skrýva bratislavské podzemie?

Nedokážem spočítať koľkokrát som už prešla okolo. Ani koľkokrát som nakukla. Ruiny múrov za špinavým sklom a rozbitá informačná tabuľa pred nie príliš vkusnou budovou. Nie som odborník a tak mi slová ako karner či ossárium vyfúkli z hlavy skôr ako som prišla domov a mohla som si pozrieť v dákych knihách, čo to vlastne je. Čo si ale človek zapamätá lepšie, ako to, čo na vlastnej koži zažil? A tak keď prišla možnosť nazrieť aj za zamknuté dvere, bola som prvá, čo sa na exkurziu do bratislavského podzemia dostavila.

  • 17. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 8 246x
  • 11
Chuť Slovenska v Londýne

Ivana Brezinská

Chuť Slovenska v Londýne

Ak dostanete v Londne chuť na horalku, kofolu, bryndzu alebo slovensk horčicu, mžete napsať domov, nech vm pol balk alebo zjsť do obchodu a kpiť si ich. Samozrejme, že nie v bežnom obchode tam by ste asi hľadali mrne. Vetkm, čo maj v Londne chuť na Slovensko, odporčam zjsť do obchodu so slovenskmi potravinami Tatran deli. Njdete ho v južnej časti Londna v Streathame oproti parku Streatham Common Park na High Road 430.

  • 21. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 040x
  • 11
reklama
SkryťZatvoriť reklamu