reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ivana Brezinská

Ivana Brezinská

Bloger 
  • Počet článkov:  46
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vyštudovala žurnalistiku. Po škole sa však rozhodla, že je lepšie prejsť od slov k činom a začala pracovať v jednej mládežníckej ochranárskej organizácii. Teraz je na materskej "dovolenke" a zdá sa, že nastal čas prejsť od činov k slovám. Najnovšie ma nájdete aj na http://petrzalka.otvorene.sk/ Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáEkopohľadyIhriskoPo cestách - necestáchSeparovaný zberSpoločnosťUkrajinaZ vlastného dvora

reklama

Ihrisko

Ihrisko je hotové! Už sa šmýkam...

Ivana Brezinská

Ihrisko je hotové! Už sa šmýkam...

Tak máme na ihrisku konečne novú šmykľavku. Moja mama pred rokom zbadala, že tá naša je rozbitá a rozhodla sa, že s tým niečo spraví. Pridala sa k opravovaniu ihriska, ktoré vymyslelo Centrum komunitného rozvoja (CKR) v Petržalke. Najprv nám namaľovali preliezky, vyzdobili múriky, nakreslili čiary na basketbal a dali nové koše a potom s veľkou slávou Mikuláš skolaudoval nové húpačky. Mama vtedy povedala, že chýba ešte šmykľavka pre malé deti - také ako som ja, Miško. A dnes nám ju prišli namontovať. O dva mesiace už budem mať tri roky, tak sa mama smiala, že je to predčasný darček k narodeninám. Dostal som prvú jazdu!

  • 28. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 876x
  • 14
Ako sme kolaudovali ihrisko

Ivana Brezinská

Ako sme kolaudovali ihrisko

Keď sa ma spýtate, kde bývam, tak viem povedať, že v Petršálke. Ulica Jasovská. A rokov mám dva a pol. A keby ste náhodou zabudli, volám sa Miško. Pred domom máme perfektné hrisko a v utorok nám priviezli aj nové preliezky. Úplná paráda – také drevené so šmýkačkou s domčekom, s dvomi húpačkami a lanom na šplhanie. K tomu ešte preklápaciu húpačku s koníkmi a ako bonus malý basketbalový kôš. Moja mama sa najprv veľmi tešila. Ale teraz je už niekoľko dní smutná. To lano, totiž už vo štvrtok niekto odrezal. Dalo sa na ňom tak dobre šplhať, len teraz už nedočiahnem – zostal tam z neho iba kúsok. A včera niekto odlomil basketbalový kôš, takže ani basketbal si už nezahrám.

  • 11. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 104x
  • 3
Keď sa povie brigáda a dospelí zabudnú, že voľakedy boli deťmi...

Ivana Brezinská

Keď sa povie brigáda a dospelí zabudnú, že voľakedy boli deťmi...

Keď sa povie brigáda, tak je u nás doma zhon. Aj túto sobotu. Mama vstala ešte skôr ako ja a utekala s ruksakom do mesta do skladu po náradie. Oco si dal zatiaľ na seba montérky a mne obliekol veci na von. A potom sme všetci (mama, oco, mamina sestra a ja - Miško) išli na ihrisko pred našim domom. Od desiatej tam totiž bola brigáda, na ktorú sme vás s mamou pozývali minule.

  • 17. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 271x
  • 0
Na ihrisku sa už pracuje...

Ivana Brezinská

Na ihrisku sa už pracuje...

Volám sa Miško, už mám dva roky aj tri mesiace a moja mama už o ihrisku pred našim domom písala minule. Končene sme sa vrátili z dlhých prázdnin u babky a môžem chodiť zase na piesok. Na našom ihrisku sa už pracuje - preliezky a húpačky majú novú farbu, namaľovaný je aj betónový múr a na dvoch malých múrikoch sú mozaiky z kachličiek. Mama je rada, aj keď hovorí, že to nejde tak rýchlo, ako čakala.

  • 7. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 173x
  • 2
Stretneme sa na ihrisku

Ivana Brezinská

Stretneme sa na ihrisku

Volám sa Miško a mám dva roky. Keď sme sa pred rokom presťahovali do Petržalky, moja mama bola rada, že kúsok za domom máme ihrisko. Lenže potom zbadala, že v šmykľavke je diera, lavičky sú rozbité a v piesku je sklo a odpadky. Celkom dobré bolo basketbalové ihrisko, ibaže tam sa ja ešte hrať nechodím a pred časom niekto aj tak odtrhol obidva koše.

  • 21. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 274x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu