reklama

Kúpim strom od ministerstva pôdohospodárstva

Vážený pán minister Jureňa, mám záujem o kúpu jedného stromu za 4 koruny, ako ste spomínali 24.4. v diskusii na TA3. Pôvodne som si chcela kúpiť jeden za tisícku od Vlkov, ale takejto ponuke sa naozaj nedá odolať, len mám zopár otázok.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)
Takéto poďakovanie za kúpu stromu mi pán minister asi tiež nepošlete.
Takéto poďakovanie za kúpu stromu mi pán minister asi tiež nepošlete. (zdroj: www.wolf.sk)

Chcela by som sa spýtať, či máte dáke stromy aj v prírodných rezerváciách - v lese, kde sa nezasahuje. Teda kde sa neťaží drevo, nevyťahujú sa mŕtve kmene a v lese sa nepoľuje. Lebo strom v takomto lese práve zháňam.

Odpovedzete mi prosím čo najskôr, či taký máte, chcem ho totiž darovať synovi k narodeninám. Ak nie, tak potom predsa len kúpim ten strom od Vlkov. Síce symbolický, ale aspoň budem vedieť, kde ho mám hľadať, trebárs aj o päťdesiat rokov.

Ten rozdiel v cene si s radosťou doplatím.

Ivana Brezinská

Ivana Brezinská

Bloger 
  • Počet článkov:  46
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vyštudovala žurnalistiku. Po škole sa však rozhodla, že je lepšie prejsť od slov k činom a začala pracovať v jednej mládežníckej ochranárskej organizácii. Teraz je na materskej "dovolenke" a zdá sa, že nastal čas prejsť od činov k slovám. Najnovšie ma nájdete aj na http://petrzalka.otvorene.sk/ Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáEkopohľadyIhriskoPo cestách - necestáchSeparovaný zberSpoločnosťUkrajinaZ vlastného dvora

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu